ADEVERINȚE: 0756 085 551 / 0371 387 446

Servicii de scanare și digitizare a documentelor

Scanarea şi digitizarea documentelor reprezintă soluţia accesului rapid şi facil la datele din arhiva dumneavoastră. Prin acest serviciu vă garantăm eliminarea riscului de degradare a documentelor, care poate apărea doar în urma unei consultări repetate.

Accesați cel mai nou instrument online de calculare a costului serviciilor de arhivare sau contactați direct reprezentantul nostru zonal.

SCANAREA ȘI DIGITIZAREA DOCUMENTELOR ÎN 4 PAȘI

Pasul #1 – Pregătim documentele pentru scanare

  • verificăm starea documentelor;
  • eliminăm capsele, agrafele, ciornele, foile nescrise etc;
  • ordonăm filă cu filă documentele şi le separăm cu ajutorul codurilor de bare;

Pasul #2 – Scanăm și indexăm

  • utilizăm scanere de mare viteză pentru documente uzuale: facturi, avize, contracte etc;
  • utilizăm scanere de planșe pentru documente tip desene, schițe tehnice etc;
  • utilizăm scanere de carte pentru documentele legate în dosare;
  • utilizăm software specializat care permite setarea parametrilor de scanare, vizualizarea procesului de scanare, post procesarea imaginii scanate, capturarea de metadate și indexarea;

Pasul #3 – Stocăm informaţia scanată

  • criptăm şi păstrăm informația scanată pe servere securizate de date;

Pasul #4 – Asigurăm accesul la informaţie

  • asigurăm accesul la informațiile din arhiva dumneavoastră în baza unor protocoale de securitate stricte şi bine definite;

Pentru volume mari de arhivă lucrăm în parteneriat cu colaboratori.

SERVICIILE NOASTRE

Asigurăm gratuit consultanță și diligență privind întocmirea și aprobarea Nomenclatorului Arhivistic.

Sortăm, toaletăm, ordonăm, inventariem și selecționăm documentele din arhiva firmei dumneavoastră.

Grupăm documentele în unități arhivistice, pe care le îndosariem și le certificăm conform legii.

icon_scanare

Scanare și digitizare

Scanăm și păstrăm documentele în format digital pentru acces rapid și conservare de durată.

Conservăm documentele în condiții de maximă siguranță și oferim posibilitatea consultării lor în timp util.

Transportăm documentele cu mijloace auto proprii autorizate, asigurate și monitorizate prin GPS.

Întocmim și eliberăm adeverințe și certificate necesare pensionării foștilor salariați.

Garantăm distrugerea integrală și confidențială a documentelor selecționate și aprobate în acest sens.

CONTACT

Luați legătura cu noi rapid prin telefon, email sau formular!