Servicii de prelucrare și arhivare documente
Serviciile de arhivare documente reprezintă ansamblul operațiunilor efectuate asupra unei arhive cu scopul de a asigura evidența și utilizarea documentelor. Concret, sortăm, ordonăm, inventariem documentele din arhiva dumneavoastră, urmând să le depozităm în cutii de arhivare documente. În plus, pentru documentele cu termen de păstrare depășit, putem realiza, la cerere, serviciul de selecționare și distrugere controlată.
După încheierea procedurii de arhivare documente, accesul la actele firmei se realizează într-un mod facil și rapid. În urma solicitării transmise către noi, documentele de care aveți nevoie se pot livra în format fizic, la sediul firmei, în termen de maxim 24h, sau în variantă scanată, în termen de 2 h.
Datorită expertizei și experienței vaste în domeniu, echipa noastră de specialiști, arhivari și arhiviști, vă oferă servicii de arhivare la cele mai înalte standarde, reușind să organizeze eficient și rapid orice bază de documente.
Beneficiați de cele mai inovative soluții de arhivare și gestionare documente! Contactați echipa Arhivatorul pentru a primi toate informațiile de care aveți nevoie!
Pasul #1 – Fondarea
Pasul #2 – Ordonarea şi gruparea
Pasul #3 – Constituirea
Pasul #4 – Legare, numerotare și certificare dosare
Pasul #5 – Inventarierea
Pasul #6 – Organizarea arhivei
Pasul #7 – Selecţionarea și distrugerea documentelor
Beneficiați de cele mai inovative soluții de arhivare și gestionare documente! Contactați echipa Arhivatorul pentru a primi toate informațiile de care aveți nevoie!
Oferim soluții legale personalizate pentru arhivarea și depozitarea documentelor ce constituie arhiva firmei dumneavoastră. Deținem toate avizele şi autorizațiile de funcționare prevăzute de legislația în vigoare pentru următoarele servicii din domeniul arhivistic:
Asigurăm gratuit consultanță și diligență privind întocmirea și aprobarea Nomenclatorului Arhivistic.
Sortăm, toaletăm, ordonăm, inventariem și selecționăm documentele din arhiva firmei dumneavoastră.
Grupăm documentele în unități arhivistice, pe care le îndosariem și le certificăm conform legii.
Garantăm distrugerea integrală și confidențială a documentelor selecționate și aprobate în acest sens.
Conservăm documentele în condiții de maximă siguranță și oferim posibilitatea consultării lor în timp util.
Scanăm și păstrăm documentele în format digital pentru acces rapid și conservare de durată.
Oferim soluții inovative de business management în vederea automatizării și optimizării fluxurilor de lucru.
Indexăm documentele companiei în format digital, creând o arhivă electronică securizată, cu valoare legală și juridică.
Generăm semnături digitale simple, avansate sau calificate pentru atestarea documentelor cu valoare administrativă și juridică.
Transportăm documentele cu mijloace auto proprii, autorizate, asigurate și monitorizate prin GPS.
Întocmim și eliberăm adeverințe și certificate necesare pensionării foștilor salariați.
REDUCEREA UTILIZĂRII HÂRTIEI ȘI A COSTURILOR DE TIPĂRIRE ȘI DEPOZITARE
CREȘTEREA NUMĂRULUI DE DOCUMENTE EMISE LA TIMP ȘI ÎN FORMAT CORECT
CREȘTEREA NUMĂRULUI DE DOCUMENTE EMISE LA TIMP ȘI ÎN FORMAT CORECT
Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta?
Completează formularul pentru o consultanță GRATUITĂ!