ADEVERINȚE: 0756 085 551 / 0371 387 446

DESPRE ARHIVATORUL

Depozitul Arhivatorul, finalizat în 2015, are suprafața construită de 5.000 mp și are capacitatea de păstrare și conservare a peste 200.000 de metri liniari de arhivă în cele mai bune condiții de siguranță și integritate. Este dotat ultramodern cu echipamente și sisteme integrate de gestiune, monitorizare și securitate. Depozitul este construit strategic și sigur pentru a fi ferit de calamități naturale (inundații, incendii, cutremure etc). Arhivatorul, cel mai sigur depozit de documente, se dezvoltă continuu pentru a fi unica soluție perfectă care vă garantează ordinea și conservarea arhivei dumneavoastră.

Ajută-mă să-mi îndeplinesc visul și te voi ajuta să ți-l îndeplinești pe al tău.
Florinel Cuc
Președinte Arhivatorul

CĂUTĂM ASISTENT MANAGER

În Cluj-Napoca

asistent-manager

Suntem într-o continuă dezvoltare și căutăm oameni entuziaști, care gândesc “mare”, creativi și dornici de dezvoltare personală și profesională.

De ce avem nevoie de tine

Credem în oameni și în legăturile care se construiesc între ei. Credem în ceea ce putem realiza împreună. Suntem într-o continua dezvoltare și căutăm oameni dornici de perfecționare, atât în plan personal, cât și în plan profesional. Avem nevoie de tine și de curajul tău, nu atât de a ridica piramide, ci de a crede in ele.

Ce responsabilități vei avea

  • indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
  • preluarea si direcționarea apelurilor telefonice
  • primirea vizitatorilor si anunțarea persoanelor de contact din societate
  • asigurarea protocolului in cadrul întâlnirilor, in conformitate cu cerințele zilnice
  • preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosarierea si arhivarea corespondenței si a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
  • redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
  • asigurarea transmiterii documentelor prin postă, fax, e-mail
  • actualizarea bazei de date
  • elaborarea si redactarea documentelor si a situațiilor cerute de management.

Cum te răsplătim

  • O echipă cu care vei comunica mereu și care te va susține;
  • Un birou (cu scaun cu tot) în care îți vei putea desfășura o parte din activități alături de colegii tăi;
  • Pachet motivant și tot ce vei avea nevoie pentru a-ți desfășura activitatea în cel mai eficient mod;
  • Acces constant la cursuri și materiale de dezvoltare și perfecționare, pentru că ne place să evoluăm împreună, ca o echipă. Succesul nu este doar o destinație, ci un întreg proces, un mod de gândire și de viață.

Cum ne așteptăm sa fii

  • Absolventă de studii superioare;
  • Ne dorim o persoană care să ne ofere suport in business-ul desfășurat de firma noastră;
  • Persoană cu abilități bune de comunicare si relaționare;
  • Ești atentă la detalii, adaptabilă, ai simț de răspundere și ești orientată spre rezolvarea problemelor și îndeplinirea obiectivelor;
  • Capacitate de organizare pe priorități;
  • Gândire analitică;
  • Dornică de a investi in tine și de a învăța împreună cu noi.

Gândește-te la ceea ce iți dorești cu adevărat. Fă din dorința ta motivația care te va ajuta să treci peste temeri și să depășești bariera invizibilă a ezitării. O dată ce ai luat decizia că VREI, trimite-ne un CV și răspunsul la întrebarea „De ce vrei sa faci parte din echipa Arhivatorul?” la adresa personal@arhivatorul.ro.

Te așteptăm în echipă!

Dacă îți place ce ai citit, aplică prin trimiterea unui CV cu poză și răspunsul la la întrebarea de mai jos.

De ce vrei să faci parte din echipa Arhivatorul?

Trimite aceste informații prin email la personal@arhivatorul.ro sau completează formularul de mai jos, atașând CV-ul.