Vă ajutăm să întocmiți Nomenclatorul arhivistic

Nomenclatorul Arhivistic este instrumentul principal de lucru al fiecărui creator de arhivă, deoarece acesta stabilește termenul de păstrare al fiecărui document creat.

Ajutorul pe care vi-l oferim noi constă în întocmirea unui nomenclator arhivistic, evaluarea arhivei și analiza costurilor pe care le aveți cu gestiunea și conservarea arhivei. Totodată, vă stăm la dispoziție cu informații utile referitoare la arhivare, pentru a ne asigura că avem parte de o colaborare optimă, avantajoasă pentru ambele părți.

Accesați cel mai nou instrument online de calculare a costului serviciilor de arhivare sau contactați direct reprezentantul nostru zonal.

NOMENCLATORUL ARHIVISTIC ÎN 4 PAȘI

Pasul #1 – Organigrama societății

La baza întocmirii Nomenclatorului Arhivistic se află organigrama societății. Fiecare departament din cadrul societății creează documente cu termene de păstrare diferite.

Pasul #2 – Întocmirea propriu-zisă a Nomenclatorului

Se întocmește Nomenclatorul Arhivistic, sub forma unui tabel cu 5 coloane:

  • Coloana 1 – denumirea departamentelor
  • Coloana 2 – numărul curent
  • Coloana 3 – denumirea dosarelor
  • Coloana 4 – termenul de păstrare
  • Coloana 5 – observații

Pasul #3 – Aprobarea

Nomenclatorul Arhivistic, astfel creat, se aprobă de către conducerea unității.

Pasul #4 – Avizarea

După aprobare se depune spre avizare la Serviciul Județean al Arhivelor Naţionale.

SERVICIILE NOASTRE

icon_consultanta_gratuita

Elaborare Nomenclator

Asigurăm gratuit consultanță și diligență privind întocmirea și aprobarea Nomenclatorului Arhivistic.

Sortăm, toaletăm, ordonăm, inventariem și selecționăm documentele din arhiva firmei dumneavoastră.

Grupăm documentele în unități arhivistice, pe care le îndosariem și le certificăm conform legii.

Scanăm și păstrăm documentele în format digital pentru acces rapid și conservare de durată.

Conservăm documentele în condiții de maximă siguranță și oferim posibilitatea consultării lor în timp util.

Transportăm documentele cu mijloace auto proprii autorizate, asigurate și monitorizate prin GPS.

Întocmim și eliberăm adeverințe și certificate necesare pensionării foștilor salariați.

Garantăm distrugerea integrală și confidențială a documentelor selecționate și aprobate în acest sens.

CONTACT

Luați legătura cu noi rapid prin telefon, email sau formular!