blank

Depozitare arhivă și management documente

Prin serviciul de depozitare arhivă, echipa noastră asigură păstrarea documentelor prelucrate în condiții optime de siguranță. Arhivatorul pune la dispoziție spații de depozitare arhivă construite la cele mai înalte standarde, în conformitate cu cerințele legislative.

COSTURI REDUSE

Reducerea costurilor

SECURITATE

Securitate deplină

SPAȚII DEPOZITARE 100% SIGURE

Alături de noi, ai certitudinea că documentele companiei tale sunt păstrate într-un spațiu acreditat, denumit depozit arhivă, care este dotat cu echipamente de ultimă generație, dar și cu sisteme integrate de gestiune, monitorizare și securitate. Societatea noastră dispune de trei depozite: în Cluj-Napoca, Timișoara și București, asigurând astfel o acoperire națională pentru serviciile de management și depozitare arhivă. Fiecare punct de lucru are și o construcție dedicată pentru depozit arhivă. Aceasta este construită strategic și sigur, pentru a fi ferită de calamități naturale – inundații, incendii, cutremure și nu numai. 

Sistemul de gestiune electronică ne asigură acces rapid la orice tip de document inventariat și depozitat în locațiile noastre. În urma solicitării clienților noștri, actele necesare pot fi trimise în format fizic, oriunde în țară, în termen de 24h, sau în format electronic, prin scanare, în max. 2 ore.

blank

Lasă în mâinile noastre ce nu mai poți gestiona tu

Contacteză-ne pentru a discuta mai multe detalii și vom găsi împreună cele mai potrivite soluții pentru arhiva companiei tale.

AVANTAJELE COLABORĂRII

Ce avantaje vei obține dacă alegi serviciul de depozitare arhivă și management documente de la Arhivatorul?

MAI MULT SPAȚIU

Eliberarea spațiului afacerii tale ocupat cu depozitarea arhivei

OPTIMIZAREA COSTURILOR

Optimizarea costurilor de depozitare și management al arhivei

ACCES RAPID LA DOCUMENTE

Accesarea rapidă a documentelor, la cerere: în 24H în format fizic și în 2H în format electronic (scanat)

RESPECTAREA LEGISLAȚIEI

Respectarea reglementărilor legale conform Legii Arhivelor Naționale nr. 16/1994

SECURITATE RIDICATĂ

Condiții optime de siguranță și securitate

Descoperă Arhivatorul - Depozit de Siguranță

Află mai multe despre noi și echipa noastră urmărind acest video de prezentare.

MANAGEMENT ȘI DEPOZITARE ARHIVĂ ÎN 4 PAȘI

Descoperă etapele procesului de management și depozitare arhivă

Pasul #1 – Pregătirea arhivei pentru depozitare

Utilizăm inventarele rezultate în urma prelucrării pentru a aplica codurile de bare unice pe fiecare cutie.

Pasul #2 – Realizarea bazei de date a fondului arhivistic

Încărcăm electronic inventarele fiecărui beneficiar în softul de management al depozitului care ne elaborează topometria locaţiei.

Pasul #3 – Transportarea şi așezarea documentelor în depozit arhivă

Transportăm cutiile cu ajutorul utilajelor din dotare, asigurând în permanenţă integritatea arhivei. Aşezăm fiecare cutie de depozitare arhivă în locaţia indicată de soft, urmărind respectarea parametrilor de locare. Asigurăm în permanență un microclimat controlat, prin temperaturi de 15°C - 25°C și o umiditate relativă de 40% - 65%.

Pasul #4 – Utilizarea documentelor

Asigurăm, la cerere, documentele scanate în maximum 2 ore, iar documentele originale în maximum 24 de ore de la înregistrarea solicitării. La cererea clienților noștri, asigurăm relocarea documentelor într-un alt depozit Arhivatorul din țară, în Cluj-Napoca, Timișoara sau București.

Pentru noi, arhivele nu sunt o problemă

Intră în contact cu unul dintre consultanții noștri arhivistici și împreună vom găsi cele mai bune soluții pentru arhivarea și gestionarea documentelor companiei tale!

Solicită EVALUARE GRATUITĂ a arhivei!

ATENȚIE!!! Dacă veți completa acest formular pentru solicitarea unei adeverințe, cererea nu va putea fi procesată.

Pentru adeverințe, formularul de contact este AICI.

Completează aici și vei fi contactat de un consultant:
Care sunt serviciile de care ai nevoie pentru compania ta?

EI AU ÎNCREDERE ÎN NOI

Clienți care au beneficiat de serviciile Arhivatorul

MIHAELA TUDOR

Wopfinger Transportbeton SRL

O companie de încredere cu angajați gata oricând să te ajute, să îți explice fiecare pas pe care trebuie să îl parcurgi. Recomand cu încredere!

MAGDALENA TOADER

SCG Smart Corporation Group

Întreaga echipă Arhivatorul ne-a oferit servicii de înalta calitate, promptitudine și profesionalism. Recomand celor care au nevoie de aceste servicii.

CORINA AGAFIU

INDUSTRIAL SOFTWARE

Foarte mulțumite de discuția inițială, preluarea documentelor și colaborarea post arhivare. Profesionalismul la el acasa. Mulțumim, ARHIVATORUL!

Ești în căutarea altor soluții de arhivare documente?

Descoperă și celelalte servicii pe care le oferim: