SERVICII DE DIGITALIZARE A COMPANIILOR

Digitalizarea companiilor prin soluții de business management integrat și optimizarea fluxurilor de lucru specifice.

Arhivatorul sprijină digitalizarea companiilor, punând la dispoziția clienților noștri soluții inovative de business management, care permit nu doar optimizarea fluxurilor de lucru, ci și conturarea unei viziuni de ansamblu asupra afacerii. Tehnologiile noastre pentru digitalizarea companiilor îți permit să acționezi, nu să reacționați, ceea ce înseamnă că vei putea lua cele mai bune decizii de business la timpul potrivit.

OPTIMIZARE

fluxuri de lucru

PERFORMANȚĂ

în managementul afacerii

SOFTWARE DE DIGITALIZARE: ARHIVATORUL BY CBMS

Soluția de software Arhivatorul by CBMS cuprinde module care contribuie la digitalizarea tuturor fluxurilor de lucru din cadrul companiei tale:

  • Gestionarea administrativă și comercială
  • Planificarea strategică și operațională
  • Gestionarea CRM
  • Planificarea și managementul task-urilor
  • Departamentul resurse umane
  • Managementul logistic
  • Departamentul financiar & contabilitate
  • Planificarea bugetară
  • Rapoartele și analiza de profit/rentabilitate

Arhivatorul abordează digitalizarea companiilor ca pe un proces 100% personalizat. În funcție de profilul fiecărui business, modulele se pot configura astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor specifice afacerii tale.

Lasă în mâinile noastre ce nu mai poți gestiona tu

Contacteză-ne pentru a discuta mai multe detalii și vom găsi împreună cele mai potrivite soluții pentru arhiva companiei tale.

AVANTAJELE COLABORĂRII

Ce beneficii vei obține dacă alegi serviciul de digitalizare companii de la Arhivatorul by CBMS?

Accelerarea proceselor de business

Eficiență operațională îmbunătățită

Transparență privind fluxurile de lucru

Adaptabilitate și scalabilitate a business-ului

Descoperă Arhivatorul - Depozit de Siguranță

Află mai multe despre noi și echipa noastră urmărind acest video de prezentare.

DIGITALIZAREA COMPANIILOR ÎN 5 PAȘI, PRIN ARHIVATORUL BY CBMS

Descoperă etapele procesului de digitalizare a companiilor cu ajutorul soluției Arhivatorul by CBMS

Pasul #1 – Pregătim planul de digitalizare companii

Analizăm și identificăm procesele și fluxurile de lucru împreună cu fiecare departament al companiei tale. Realizăm un plan de lucru pentru customizarea și configurarea modulelor.

Pasul #2 – Configurăm aplicația

Implementăm etapizat, pentru fiecare departament, modulele dedicate și personalizate prin popularea cu date și automatizarea fluxurilor de lucru. Integrăm soluția de software cu sistemele IT utilizate în cadrul companiei, dacă este cazul.

Pasul #3 – Facilităm accesul în aplicație și implementăm măsurile de securitate

Definim roluri, drepturi de acces și permisiuni în cadrul fluxurilor de lucru. Facilităm accesul securizat indiferent de locația utilizatorilor. Asigurăm training privind utilizarea modulelor și suport pe toată perioada colaborării.

Pasul #4 – Configurăm rapoartele

Setăm emiterea de rapoarte conform criteriilor dorite, inclusiv profit&loss pe tipuri de activități, proiecte, echipe etc.

Pasul #5 – Îmbunătățim periodic

Dezvoltăm constant aplicația (update-uri constante) și adăugăm noi instrumente utile în administrarea afacerii.

Ce trebuie să știu despre digitalizarea companiilor - Întrebări frecvente:

Ce înseamnă digitalizarea unei firme?

Digitalizarea unei firme presupune integrarea unor tehnologii pentru stocarea și arhivarea documentelor, fiind un proces folosit doar pentru fluxul de documente care circulă în format electronic.

Alegerea soluției potrivite pentru digitalizarea afacerii tale trebuie să fie precedată de o analiză a proceselor și fluxurilor de lucru, incluzând aici particularitățile fiecărui departament. În funcție de acestea, se poate merge mai departe la stabilirea unui plan de digitalizare care să acopere nevoile firmei tale.

Înainte de a lua o decizie cu privire la alegerea furnizorului potrivit pentru digitalizarea afacerii, este recomandat să faci o analiză a acestuia. Poți verifica performanțele și portofoliul de digitalizare firme și poți compara oferta de digitalizare și tehnologizare cu ofertele de pe piață. În final, odată ce ai restrâns lista, observă capacitatea firmelor alese de a oferi soluții digitalizare integrate potrivite pentru afacerea ta. 

Implementarea rapidă a unor soluții digitalizare integrate se face adoptând un plan corect și folosind un software pentru digitalizare firma care să fie compatibil cu nevoile business-ului tău. Acest lucru se face cel mai rapid, dar și cel mai sigur, alegând o firmă cu experiență în servicii de digitalizare societate, care să îți poată oferi și un portofoliu cu privire la firmele pentru care s-au implementat soluțiile de software digitalizare business.

Când vorbim despre soluții de digitalizare, acestea trebuie să îndeplinească anumite cerințe specifice, cum ar fi optimizarea fluxurilor de lucru, acces rapid la informații și asigurarea confidențialității datelor prelucrate cu un software digitalizare integrată.

O soluție standard de digitalizare firme oferă funcționalități foarte bune și un soft digitalizare general, care să ajute la optimizarea fluxurilor firmei, însă în cazul unor soluții personalizate de digitalizare business vorbim despre aspecte particulare speciale, adaptate specificului fiecărei companii în parte. Cu alte cuvinte, dacă optezi pentru soluții digitalizare integrate personalizate, acestea vor fi dezvoltate și adaptate în conformitate cu cerințele companiei tale. 

Primul pas în vederea găsirii celor mai bune soluții digitalizare pentru companie este stabilirea unui plan de lucru, în funcție de fluxul de documente și de departamentele firmei. Ulterior, documentele sunt analizate și prelucrate cu un software digitalizare integrată pentru firmă, în vederea unei organizari mai bune și în vederea asigurării unui flux mai facil de acces la documente. 

Software-urile ce pot fi folosite pentru digitalizare companii includ soluții de arhivare electronică și soluții de management al documentelor și automatizare a proceselor, acestea contribuind la eficientizarea operațiunilor și reducerea costurilor.

Implementarea unui soft de digitalizare poate avea rezultate ce se pot măsura în funcție de anumiți indicatori cantitativi, cum ar fi reducerea costurilor de management al documentelor, asigurarea accesului rapid la documente și organizarea și eficiența proceselor de lucru. 

Soluția de software Arhivatorul by CBMS este cea mai eficientă resursă pentru digitalizarea unei companii, aceasta cuprinzând module care contribuie la digitalizarea tuturor fluxurilor de lucru din cadrul companiei tale. 

Digitalizarea este un proces care reduce costurile prin automatizarea sarcinilor, prin accesul facil la documente și prin eliminarea spațiilor de stocare pentru documente fizice. 

Ca în orice alt domeniu, putem vorbi despre viitor în contextul digitalizării. Astfel, tendințele actuale includ adoptarea soluțiilor de business de management integrat, automatizarea proceselor și stocarea datelor în sisteme cloud.

Fiecare companie, în funcție de profilul său, poate avea nevoi diferite de digitalizare. Astfel, soluțiile de digitalizare business trebuie să răspundă particular cerințelor acestora, după cum urmează:

Ce soluții de digitalizare sunt disponibile pentru service-urile auto?

Soluțiile de digitalizare service auto includ managementul rapoartelor pentru utilajele intrate în reparare, bonurile sau tichetele, facturile și documentele aferente consumabilelor.

Ce avantaje oferă digitalizarea departamentului de resurse umane?

În domeniul resurselor umane, se pot folosi servicii de digitalizare care să ofere avantajul accesului rapid la informații, o automatizare și o eficiență sporită în gestiunea documentelor, o monitorizare facilă a performanțelor și asigurarea respectării legislației muncii.

Care sunt beneficiile utilizării serviciilor de digitalizare pentru instituții?

Folosirea unor servicii digitalizare instituții aduce ca prim beneficiu transparența în ceea ce privește datele și prelucrarea acestora, respectarea cerințelor legale, eficiența în lucru și reducerea cheltuielilor aferente sistemului de organizare a fluxului de documente. 

Cum poate digitalizarea să optimizeze procesele din sectorul HoReCa?

HoReCa este unul dintre cele mai complexe domenii, care ridică și unele dintre cele mai mari cerințe în ceea ce privește fluxurile de documente. Avantajele digitalizării în acest segment includ fluidizarea și eficientizarea proceselor interne de management al documentelor, reducerea costurilor și chiar îmbunătățirea relației cu clienții. 

Cum se optimizează fluxurile de lucru prin digitalizarea proceselor de construcții?

Deși pare un domeniu în care fluxul de documente este mai restrâns, în construcții este nevoie de un control foarte bun, date fiind implicațiile mai ales legale. Folosirea unor soluții de digitalizare în construcții ajută la reducerea sau eliminarea erorilor, la o administrare mai eficientă a documentelor, la o gestionare mai bună a resurselor, la un control mai strict și la acces facil la documentele necesare. 

Pentru noi, arhivele nu sunt o problemă

Intră în contact cu unul dintre consultanții noștri arhivistici și împreună vom găsi cele mai bune soluții pentru arhivarea și gestionarea documentelor companiei tale!

Solicită EVALUARE GRATUITĂ a arhivei!

ATENȚIE!!! Dacă veți completa acest formular pentru solicitarea unei adeverințe, cererea nu va putea fi procesată.

Pentru adeverințe, formularul de contact este AICI.

Completează aici și vei fi contactat de un consultant:
Completează CUI-ul companiei tale:
Care sunt serviciile de care ai nevoie pentru compania ta?

EI AU ÎNCREDERE ÎN NOI

Clienți care au beneficiat de serviciile Arhivatorul

MIHAELA TUDOR

Wopfinger Transportbeton SRL

O companie de încredere cu angajați gata oricând să te ajute, să îți explice fiecare pas pe care trebuie să îl parcurgi. Recomand cu încredere!

MAGDALENA TOADER

SCG Smart Corporation Group

Întreaga echipă Arhivatorul ne-a oferit servicii de înalta calitate, promptitudine și profesionalism. Recomand celor care au nevoie de aceste servicii.

CORINA AGAFIU

INDUSTRIAL SOFTWARE

Foarte mulțumite de discuția inițială, preluarea documentelor și colaborarea post arhivare. Profesionalismul la el acasa. Mulțumim, ARHIVATORUL!

Ești în căutarea altor soluții de arhivare documente?

Descoperă și celelalte servicii pe care le oferim: