Selecționare și distrugere documente de arhivă
Prin operațiunea de distrugere documente, la cererea beneficiarului, actele selecţionate, care au depășit termenul de păstrare reglementat legal, se distrug în condiţii de maximă securitate. La finalul procesului de distrugere documente, se va elibera un certificat de distrugere confidențială.
Serviciile de distrugere documente oferite de echipa noastră reprezintă nu doar o metodă de optimizare a costurilor și a spațiului de lucru, ci și o soluție sustenabilă, prietenoasă cu mediul.
Beneficiați de cele mai inovative soluții de arhivare și gestionare documente! Contactați echipa Arhivatorul pentru a primi toate informațiile de care aveți nevoie!
După încheierea etapei de selecționare, ne vom ocupa de distrugerea confidențială a documentelor în 3 pași.
Pasul #1 – Pregătirea documentelor pentru distrugere
Pasul #2 – Etapa de distrugere securizată
Pasul #3 – Generarea unui certificat de distrugere confidențială
Oferim soluții legale personalizate pentru arhivarea și depozitarea documentelor ce constituie arhiva firmei dumneavoastră. Deținem toate avizele şi autorizațiile de funcționare prevăzute de legislația în vigoare pentru următoarele servicii din domeniul arhivistic:
Asigurăm gratuit consultanță și diligență privind întocmirea și aprobarea Nomenclatorului Arhivistic.
Sortăm, toaletăm, ordonăm, inventariem și selecționăm documentele din arhiva firmei dumneavoastră.
Grupăm documentele în unități arhivistice, pe care le îndosariem și le certificăm conform legii.
Garantăm distrugerea integrală și confidențială a documentelor selecționate și aprobate în acest sens.
Conservăm documentele în condiții de maximă siguranță și oferim posibilitatea consultării lor în timp util.
Scanăm și păstrăm documentele în format digital pentru acces rapid și conservare de durată.
Oferim soluții inovative de business management în vederea automatizării și optimizării fluxurilor de lucru.
Indexăm documentele companiei în format digital, creând o arhivă electronică securizată, cu valoare legală și juridică.
Generăm semnături digitale simple, avansate sau calificate pentru atestarea documentelor cu valoare administrativă și juridică.
Transportăm documentele cu mijloace auto proprii, autorizate, asigurate și monitorizate prin GPS.
Întocmim și eliberăm adeverințe și certificate necesare pensionării foștilor salariați.
REDUCEREA UTILIZĂRII HÂRTIEI ȘI A COSTURILOR DE TIPĂRIRE ȘI DEPOZITARE
CREȘTEREA NUMĂRULUI DE DOCUMENTE EMISE LA TIMP ȘI ÎN FORMAT CORECT
CREȘTEREA NUMĂRULUI DE DOCUMENTE EMISE LA TIMP ȘI ÎN FORMAT CORECT
Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta?
Completează formularul pentru o consultanță GRATUITĂ!