Servicii de întocmire nomenclator arhivistic
Un Nomenclator Arhivistic este un instrument principal de lucru al fiecărui creator și deținător de arhivă, deoarece acesta stabilește termenul de păstrare al fiecărui document creat. Realizarea unui nomenclator cu termene de păstrare este obligatorie pentru orice creator și deținător de documente, conform legislației în vigoare (Legea Arhivelor nr. 16/1996).
Obligatoriu
Conform legislației
Eficient
În organizarea arhivei
consultanță de specialitate
Pentru clienții a căror arhive se află în depozitele Arhivatorul, oferim consultanță de specialitate, gratuită, pentru realizarea proiectului de nomenclator cu termene de păstrare și, totodată, îndrumare în obținerea avizării de către Arhivele Naționale. Pentru un management al documentelor realizat în mod eficient, nomenclatorul arhivistic este un element important și necesar.
- consultanță de specialitate în realizarea proiectului
- suport în obținerea avizării de către Arhivele Naționale
Lasă în mâinile noastre ce nu mai poți gestiona tu
Contacteză-ne pentru a discuta mai multe detalii și vom găsi împreună cele mai potrivite soluții pentru arhiva companiei tale.
AVANTAJELE COLABORĂRII
Ce avantaje vei obține dacă alegi serviciul întocmire nomenclator arhivistic de la Arhivatorul?
ORGANIZARE EFICIENTĂ
Clasificare și organizare a documentelor conform unor termenelor de păstrare bine stabilite
STANDARDIZARE A DOCUMENTELOR
Standardizare a documentelor în baza unui set unic de reguli și proceduri de clasificare și catalogare
IDENTIFICARE UȘOARĂ A DOCUMENTELOR
Identificare și urmărire ușoară a documentelor aparținând unei arhive
CONTROL DEPLIN
Control deplin asupra documentelor
Descoperă Arhivatorul - Depozit de Siguranță
Află mai multe despre noi și echipa noastră urmărind acest video de prezentare.
NOMENCLATOR ARHIVISTIC ÎN 4 PAȘI
Descoperă etapele procesului de realizare a unui nomenclator arhivistic
Pasul #1 – Organigrama societății
Organigrama societății stă la baza realizării unui proiect de nomenclator arhivistic. Astfel, dacă nu a fost realizată în prealabil, este necesar să elaborăm organigrama societății în această etapă, pentru a identifica toate compartimentele și tipurile de documente care se generează și înregistrează în companie.
Pasul #2 – Întocmirea propriu-zisă
Coloana 1 – denumirea departamentelor, Coloana 2 – numărul curent, Coloana 3 – denumirea dosarelor, Coloana 4 – termenul de păstrare, Coloana 5 – observații.
Pasul #3 – Aprobarea
Un nomenclator arhivistic realizat se aprobă de către conducerea unității.
Pasul #4 – Avizarea
După aprobare de către conducerea societății, proiectul de Nomenclator Arhivistic se depune spre avizare la Serviciul Județean al Arhivelor Naţionale.
Pentru noi, arhivele nu sunt o problemă
Intră în contact cu unul dintre consultanții noștri arhivistici și împreună vom găsi cele mai bune soluții pentru arhivarea și gestionarea documentelor companiei tale!
Solicită EVALUARE GRATUITĂ a arhivei!
ATENȚIE!!! Dacă veți completa acest formular pentru solicitarea unei adeverințe, cererea nu va putea fi procesată.
Pentru adeverințe, formularul de contact este AICI.
EI AU ÎNCREDERE ÎN NOI
Clienți care au beneficiat de serviciile Arhivatorul
MIHAELA TUDOR
Wopfinger Transportbeton SRL
O companie de încredere cu angajați gata oricând să te ajute, să îți explice fiecare pas pe care trebuie să îl parcurgi. Recomand cu încredere!
MAGDALENA TOADER
SCG Smart Corporation Group
Întreaga echipă Arhivatorul ne-a oferit servicii de înalta calitate, promptitudine și profesionalism. Recomand celor care au nevoie de aceste servicii.
CORINA AGAFIU
INDUSTRIAL SOFTWARE
Foarte mulțumite de discuția inițială, preluarea documentelor și colaborarea post arhivare. Profesionalismul la el acasa. Mulțumim, ARHIVATORUL!
Ești în căutarea altor soluții de arhivare documente?
Descoperă și celelalte servicii pe care le oferim: