ARHIVARE DOCUMENTE

Preluăm documentele de la sediul companiei tale, mai apoi le sortăm, ordonăm, inventariem și asigurăm consultanță în realizarea lucrării de selecționare pentru avizarea acesteia de către Arhivele Naționale.

DEPOZITARE ȘI MANAGEMENT

Conservăm documentele în condiții de maximă siguranță, într-unul din cele 3 depozite disponibile la nivel național, și oferim posibilitatea consultării lor în timp util: 2 H în format electronic sau 24 H în format fizic, la sediul companiei tale.

SCANARE/RETRO-DIGITIZARE ARHIVA

Transpunem documentele din format fizic în format electronic, prin procesul de scanare. Ulterior digitizării, aplicăm metadate fiecărui document în parte pentru a fi accesat rapid, de oriunde și oricând.

DISTRUGERE SECURIZATĂ

Garantăm distrugerea confidențială, în maximă siguranță, pentru documentele cu termen de păstrare depășit, care au primit avizul din partea Arhivelor Naționale. Ulterior distrugerii documentelor, eliberăm certificatul de distrugere confidențială.

SEMNĂTURĂ ȘI ARHIVA ELECTRONICĂ LEGALĂ

Documentele arhivate electronic au nevoie de aplicarea unei semnături electronice pe fiecare document în parte, iar pentru acest lucru, emitem semnături electronice calificate. Indexăm documentele companiei în format digital, creând o arhivă electronică securizată, cu valoare legală și juridică.

DIGITALIZARE COMPANII

Oferim soluții inovative de business management în vedere automatizării și optimizării fluxurilor de lucru. Acest aspect îmbunătățește managementul documentelor și oferă o eficiență sporită întregii companii.

Solicită
evaluare gratuită

Completează aici și vei fi contactat de un consultant:
Care sunt serviciile de care ai nevoie pentru compania ta?

Descoperă Arhivatorul - Depozit de Siguranță

Află mai multe despre noi și echipa noastră urmărind acest video de prezentare.

MIHAELA TUDOR

Wopfinger Transportbeton SRL

O companie de încredere cu angajați gata oricând să te ajute, să îți explice fiecare pas pe care trebuie să îl parcurgi. Recomand cu încredere!

MAGDALENA TOADER

SCG Smart Corporation Group

Întreaga echipă Arhivatorul ne-a oferit servicii de înalta calitate, promptitudine și profesionalism. Recomand celor care au nevoie de aceste servicii.

CORINA AGAFIU

INDUSTRIAL SOFTWARE

Foarte mulțumite de discuția inițială, preluarea documentelor și colaborarea post arhivare. Profesionalismul la el acasa. Mulțumim, ARHIVATORUL!

Acoperire națională - 3 depozite poziționate strategic

Arhivatorul se află în județele Cluj, Timiș, București

Alba Arad Argeș Bacău Bihor Bistrița-Năsăud Botoșani Brașov Brăila București Buzău Caraș-Severin Călărași Cluj Constanța Covasna Dâmbovița Dolj Galați Giurgiu Gorj Harghita Hunedoara Ialomița Iași Ilfov Maramureș Mehedinți Mureș Neamț Olt Prahova Satu Mare Sălaj Sibiu Suceava Teleorman Timiș Tulcea Vaslui Vâlcea Vrancea

EI AU ÎNCREDERE ÎN NOI

AVANTAJELE COLABORĂRII CU NOI

Soluțiile Arhivatorul oferă o serie de avantaje importante pentru gestionarea cu succes a arhivei companiei tale

Sistem de gestiune și management integrat

Dispunem de un sistem de management integrat al documentelor care organizează și gestionează peste 250 km de arhivă, 750.000 containere de arhivare, 7.500.000 unități arhivistice și 2.250.000.000 de documente în format fizic.

Securitate și siguranță la depozitare

Asigurăm un microclimat optim pentru conservarea documentelor. Deținem autorizația de securitate la incediu, gradul 1 de rezistență la foc, și monitorizăm depozitele pe zone printr-o centrală conectată la ISU. Depozitele sunt dotate cu sisteme anti-incendiu și de securitate, inclusiv supraveghere video și control de acces restricționat.

Asigurări profesonale și de riscuri

Suntem asigurați pentru toate riscurile care pot să apară în timpul transportului, depozitării și managementului documentelor arhivate. În cazul puțin probabil în care apar situații neprevăzute, avem capacitatea de a asigura despăgubiri clienților noștri.

Experiență și calificare de specialitate

Ne asigurăm constant că membrii echipei Arhivatorul sunt la curent cu cele mai noi informații și tehnici de lucru din domeniul arhivistic, pentru a livra servicii la cel mai înalt nivel. Echipa noastră de specialiști cuprinde nu mai puțin de 5 arhiviști, 21 arhivari și 2 legători, care au parte de instruire constantă.

Promptitudine și responsabilitate în colaborare

Oferim promptitudine și consultanță în luarea deciziilor și găsirea celor mai potrivite soluții. De asemenea, solicitările de documente din partea clienților sunt soluționate în 2 ore de la înregistrarea acestora (pentru documentele în format electronic) sau în 24 de ore (pentru documentele în format fizic).

Flexibilitate și transparență în stabilirea costurilor

Suntem transparenți și flexibili cu clienții și colaboratorii noștri. Acest lucru înseamnă că te vom informa corect și vei primi toate detaliile și informațiile cu privire la procesele de arhivare cuprinse în soluția personalizată pe care am identificat-o împreună.

Accesarea rapidă și securizată a documentelor

Oferim acces rapid și securizat la documentele păstrate în depozitele Arhivatorul. La solicitările clienților, eliberăm documente în format fizic (în 24 ore) sau electronic (în 2 ore). Consultarea documentelor arhivate se realizează într-un spațiu special amenajat, care asigură și securitatea informațiilor.

Confidențialitate asigurată

Asigurăm confidențialitatea datelor de la preluare până la distrugerea documentelor, respectând normele GDPR și procesele interne de securitate a datelor. Fiecare departament are acces limitat, restricționăm accesul neautorizat și folosim carduri de acces pentru intrarea / ieșirea din depozite.

Pagina PrincipalăServicii ArhivareEliberare Adeverințe

Profită de oferta specială a lunii Decembrie!

Solicită acum EVALUAREA GRATUITĂ a arhivei companiei tale și beneficiezi de  3 LUNI DEPOZITARE GRATUITĂOferta este valabilă la semnarea contractelor pentru servicii de depozitare, până cel târziu în 20 decembrie.

Nu se adresează persoanelor fizice și cererilor de adeverințe.

Serviciul de interes: