Avantaje Client

La noi beneficiați de: 

ORDINE ȘI ORGANIZARE

Spațiile dumneavoastră vor fi eliberate, iar ordinea și organizarea documentelor va fi în grija și răspunderea noastră. Când nu vom respecta această promisiune, vă vom onora solicitarea GRATUIT.    

TRANSPARENȚĂ ȘI FLEXIBILITATE

La noi tarifele sunt publice. Configurarea costului o vom face împreună cu dumneavoastră.Vă garantăm costul cel mai mic corelat cu bugetul dumneavoastră. Pentru noi prosperitatea dumneavoastră reprezintă și prosperitatea noastră. Convingeți-vă utilizând instrumentul de simulare a costurilor și apelați reprezentantul de vânzări din regiunea dumneavoastră, pentru a corela rezultatul cu bugetul dumneavoastră.

LINIȘTE ȘI CONFORT

Păstrarea documentelor în spații accesibile tuturor sau neadecvate conservării documentelor pot aduce prejudicii majore. În depozitul nostru veți avea garantată confidențialitatea, conservarea și siguranța păstrării acestora. Liniștea și confortul dumneavoastră sunt obligația noastră.

ASIGURARE ȘI PROTECȚIE

Știm că există riscuri de distrugere a documentelor prin evenimente / întâmplări independente de voința dumneavoastră pe care nu le puteți asigura. Garantăm protecția pentru aceste riscuri cu asigurarea noastră.

SUPORT ȘI EXPERTIZĂ

Nevoia de externalizare a serviciilor – suport este reală. Arhivatorul cu echipa de specialiști deține expertiza și soluțiile pentru nevoile dumneavoastră. Ne educăm, ne dezvoltăm și ne perfecționăm continuu pentru a fi cei mai buni.

CONTROL ȘI RAPIDITATE

Păstrând documentele la noi în depozit veți beneficia de arhivarea fizică și electronică a acestora având acces controlat situat la un click distanță. Garanția securității și a accesului controlat ne-o conferă păstrarea datelor într-un data center specializat și utilizarea unui soft specific gestiunii documentelor.

PROFESIONALISM ȘI PROMPTITUDINE

Arhivatorul cunoaște nevoile clienților în arhivare, are soluții legale și își asumă responsabilitatea aplicării lor.

CONFIDENȚIALITATE ȘI ÎNCREDERE

Confidențialitatea datelor cuprinsă în documentele dumneavoastră este asigurată cu responsabilitate de întreaga noastră echipă. Arhivatorul deține instrumente și tehnici specifice de acces controlat la informațiile dumneavoastră, asigură monitorizarea proceselor și instruirea personalului pentru respectarea cerințelor.

Deoarece noi dispunem de:

Sistem de gestiune și management integrat

Vă punem la dispoziție un sistem de gestiune și management integrat al documentelor care organizează și gestionează nu mai puțin de 200 km arhivă. Această cifră se traduce în 600.000 containere de arhivare, 6.000.000 unități arhivistice și 1.650.000.000 de documente în format fizic sau electronic. 

Flexibilitate și transparență în stabilirea costurilor

În tot ceea ce facem ne asigurăm că suntem mereu transparenți cu toate costurile dumneavoastră. Acest lucru înseamnă că veți cunoaște în detaliu modul în care stabilim prețul final pentru serviciile noastre prin faptul că vă informăm corect asupra tutoror componentelor taxate.

Securitate și siguranță la depozitare

Vă punem la dispoziție un depozit de siguranță care asigură microclimatul optim pentru conservarea documentelor. Acest depozit vă garantează siguranța documentelor deoarece este dotat cu echipamente de stingerea incendiilor și cu un sistem integrat de securitate implementat și gestionat de o firmă specializată de pază. Supravegherea este astfel constantă și accesul restricționat.

Asigurări profesionale și de riscuri

Compania noastră este asigurată pentru toate riscurile care pot să apară în timpul transportului, depozitării și managementului documentelor dumneavoastră. În cazul puțin probabil în care apar situații neprevăzute, vă punem la dispoziție despăgubiri pentru toate pagubele produse din vina noastră.

Echipă cu experiență și calificare de specialitate

Ne asigurăm constant că echipa Arhivatorul este la curent cu cele mai noi informații și tehnici de lucru din domeniul arhivistic pentru a livra doar servicii la cel mai înalt nivel. Echipa noastră de specialiști cuprinde nu mai puțin de 3 arhiviști, 20 arhivari și 2 legători, instruiți constant.

Accesarea rapidă și securizată a documentelor

Vă oferim acces rapid și ușor la documentele pe care le păstrați la noi, în mai multe modalități. Avem un spațiu special amenajat în cadrul depozitului pentru consultare sau livrăm documentele în format fizic ori electronic, criptat și parolat, în cel mai scurt timp.

Promptitudine și responsabilitate în colaborare

Oferim atât clienților cât și persoanelor interesate de serviciile noastre promptitudine și punctualitate atât în luarea deciziilor, cât și în abordarea ofertelor. Potențialii clienți primesc 10% reducere dacă nu sunt contactați în maxim 20 de minute de la cererea ofertei în timpul programului de lucru (L-V, orele 09-17). Solicitările de documente din partea clienților sunt soluționate în doar 2 ore de la înregistrarea lor (prin transmiterea documentelor în format electronic) sau 24 de ore (prin transmiterea lor în format fizic).

Confidențialitate asigurată

Unul dintre punctele forte ale serviciilor noastre este reprezentat de confidențialitatea datelor din momentul ridicării până la distrugerea documentelor. Ne asigurăm de acest lucru prin utilizarea de containere de arhivare sigilate, identificate cu coduri de securitate unice, prin interzicerea strictă a accesului persoanelor neautorizate și prin folosirea cardurilor de acces pentru intrarea / ieșirea din depozit.