2,5 h / zi sau 50 h / lună
Acesta este timpul pe care îl pierdem pentru căutarea informațiilor în diverse forme, conform unui studiu realizat de International Data Corporation. Este o risipă de timp în mod evident, dar ce putem face pentru prevenire? Eficientizarea timpului nostru ține de mai multe aspecte:
Soluția e simplă!
Aici la Arhivatorul am conceput o soluție de afaceri unică în țară prin care adresăm toate cele trei aspecte relatate mai sus pentru a te ajuta la eficientizarea timpului tău. Prin această soluție:
Știm că primești cutii de facturi la sediul tău și la unele puncte de lucru, în timp ce avizele sunt trimise însă doar la punctele de recepționare marfă. Comenzile sunt emise din sistemul de ERP iar după aceea faci demersuri de a aduna tot setul de documente necesare la o comandă. Vezi ce avantaje ți-am pregătit!
Domeniul juridic are un regim special atât în ceea ce privește gestionarea documentelor, cât și păstrarea acestora. Prin Zero Hârtii avem avantaje speciale.
Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta?
Completează formularul pentru o consultanță GRATUITĂ!