Arhivatorul, cel mai sigur depozit de documente, se dezvoltă continuu pentru a fi unica soluție perfectă care vă garantează ordinea și conservarea arhivei dumneavoastră.

ARHIVATORUL

EXTINDEM ECHIPA ARHIVATORUL

REPREZENTANT ZONAL DE VÂNZĂRI

Căutăm reprezentant zonal de vânzări responsabil pentru:

  • ZONA NORD – EST (JUDEȚELE: IS, BT, VS, BC, SV și NT)
  • ZONA SUD (JUDEȚELE: AG, VL, OT, DJ, TL)
  • ZONA SUD-EST (JUDEȚELE: BR, TL, CT, IL, GL, CL, VN, GR)
  • ZONA BUCUREȘTI – ILFOV

Cum ne așteptăm să fii?

  • persoană deschisă, creativă, activă, comunicativă și fără idei preconcepute;
  • motivat de situații noi, de schimbări și să accepți provocările, considerându-le oportunități;
  • te caracterizează amabilitatea, seriozitatea, tenacitatea, perseverența și să ai o viziune pe termen lung;
  • ai experiență și studii în promovarea și vânzarea de servicii;
  • deții permis de conducere categoria B;
  • știi să utilizezi PC/tabletă (MS Office sau similare, email, navigare Internet) la nivel mediu;
  • să îți placă și să vrei să vinzi.

Ce vei avea de făcut:

  • prezentarea, promovarea și vânzarea serviciilor de arhivare;
  • identificarea și evaluarea nevoilor clienților;
  • ofertarea serviciilor și negocierea contractelor;
  • îndeplinirea targetelor stabilite;
  • planificarea,analiza și raportarea activității;
  • administrarea și dezvoltarea permanentă a portofoliului de clienți.

Noi îți oferim:

  • mașină de serviciu, tabletă, telefon și toate materialele de care ai nevoie;
  • un pachet de venituri și beneficii stimulant;
  • un mediu propice pentru dezvoltarea ta personală și profesională;
  • o echipă cu care poți comunica și care te va susține;
  • perfecționare, încă din prima zi, atât pe tehnici de vânzare, cât și prin cunoașterea serviciilor oferite;
  • dezvoltare personală și profesională permanentă, astfel încât să evoluăm împreună.

Plan de carieră:

Etapa 1: Reprezentant zonal: salar de încadrare fix la care se adaugă comisioane adăugate progresiv în funcție de volumul vânzărilor și  bonusuri de performanță pe bază de KPI – indicatoare de performanță;

Etapa 2: Vom deschide punct de lucru în zona ta: Vei beneficia de birou, asistent manager și agenți de vânzări în funcție de complexitatea zonei. Salariul de încadrare crește cu 50%. Vei primi comisioane și bonusuri, inclusiv după activitatea agenților de vânzări.

Etapa 3: Punctul de lucru se va transforma în filială, subsidiară Arhivatorului. Vei deveni asociat (coproprietar) al acestei filiale. Vei gestiona bugete (venituri și cheltuieli). Vei fi ARHIVATORUL. Iți vei stabili singur care este venitul lunar de care ai nevoie.

OPERATOR SCANARE

Cum ne așteptăm să fii?

  • persoană deschisă, creativă, activă, comunicativă și fără idei preconcepute;
  • motivat de situații noi, de schimbări și să accepți provocările, considerându-le oportunități;
  • ai minim studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • te caracterizează amabilitatea, seriozitatea, tenacitatea, perseverența și să ai o viziune pe termen lung;
  • să ai cunoștințe bune despre funcționarea calculatorului, a rețelelor, despre scannere și imprimante;

Ce vei avea de făcut:

  • recepționezi, pregătești și verifici documentele care urmează să fie scanate și procesate;
  • scanezi documentele respectând normele de calitate agreate, precum și procedurile interne;
  • arhivezi documentele ulterior scanării în format electronic;
  • gestionezi și administrezi arhiva tehnică;
  • sortezi documentele în funcție de diferite criterii;
  • respecți termenele limită stabilite și normele și procedurile de confidențialitate.

Noi îți oferim:

  • echipă cu care vei comunica mereu și care te va susține;
  • posibilitatea de a avansa în cadrul companiei;
  • tot ce vei avea nevoie pentru a-ți desfășura activitatea în cel mai eficient mod;
  • acces la cursuri și materiale de dezvoltare și perfecționare personală și profesională;
  • pachetul salarial și beneficiile vor fi pe măsura dorinței tale de a lucra și a te
  • dezvolta, atât personal cât și profesional;
  • asigurăm transportul gratuit la locul de muncă.

LEGĂTOR MANUAL

Cum ne așteptăm să fii?

  • persoană deschisă, creativă, activă, comunicativă și fără idei preconcepute;
  • motivat de situații noi, de schimbări și să accepți provocările, considerându-le oportunități;
  • ești responsabil, atent la detalii, organizat, comunicativ, adaptabil, orientat spre rezultate;
  • ai minim 10 clase, absolvite;
  • te caracterizează amabilitatea, seriozitatea, tenacitatea, perseverența și să ai o viziune pe termen lung;
  • să fii atent la detalii, adaptabil, loial, cu simț de răspundere și orientat spre rezolvarea problemelor și îndeplinirea obiectivelor;
  • să ai spirit de echipă;
  • să fii dispus să înveți lucruri noi;
  • să ai rezistență la efort fizic;

Ce vei avea de făcut:

  • vei pregăti documentele pentru legătorie și le vei lega în vederea depozitării;
  • vei respecta procedurile de lucru și de sistem aferente domeniului de activitate, precum și prevederile legislației în vigoare;
  • vei asigura integritatea și securitatea documentelor;
  • vei lua toate măsurile necesare pentru protecția contra distrugerilor sau deteriorărilor sub orice formă a documentelor.

Ce îți oferim pentru început:

  • echipă cu care vei comunica mereu și care te va susține;
  • posibilitatea de a avansa în cadrul companiei;
  • tot ce vei avea nevoie pentru a-ți desfășura activitatea în cel mai eficient mod;
  • acces la cursuri și materiale de dezvoltare și perfecționare personală si profesională;
  • te vom califica în meseria de legător;
  • pachetul salarial și beneficiile vor fi pe măsura dorinței tale de a lucra și a te dezvolta, atât personal, cât și profesional;
  • asigurăm transportul gratuit la locul de muncă.

ARHIVAR

Cum ne așteptăm să fii?

  • Persoană deschisă, creativă, activă, comunicativă și fără idei preconcepute;
  • motivat de situații noi, de schimbări și să accepți provocările, considerându-le oportunități;
  • ești responsabil, atent la detalii, organizat, comunicativ, adaptabil, orientat spre rezultate;
  • ai minim studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • te caracterizează amabilitatea, seriozitatea, tenacitatea, perseverența și să ai o viziune pe termen lung;
  • știi să utilizezi calculatorul la nivel mediu;
  • experiența în domeniul arhivistic constituie un avantaj.

Ce vei avea de făcut:

  • vei prelua documentele de la compartimente sau de la clienți pe bază de inventar și proces-verbal;
  • vei ordona documentele conform categoriei de documente, a nomenclatorului arhivistic și a structurii organizatorice a creatorului de fond;
  • vei inventaria documentele;
  • vei selecționa documentele conform metodologiilor și a legislației în vigoare și a procedurilor interne;
  • vei actualiza instrumentele de evidență la nivelul depozitului de arhivă prin completarea informațiilor despre fond, pentru regăsirea operativă a documentelor;
  • vei identifica documente referitoare la informațiile solicitate din fondurile aflate în arhivă;
  • vei respecta procedurile de lucru și de sistem aferente domeniului de activitate, precum și prevederile legislației în vigoare;
  • disponibilitate la deplasări.

Noi îți oferim:

  • echipă cu care vei comunica mereu și care te va susține;
  • posibilitatea de a avansa în cadrul companiei;
  • tot ce vei avea nevoie pentru a-ți desfășura activitatea în cel mai eficient mod;
  • acces la cursuri și materiale de dezvoltare și perfecționare personală si profesională;
  • calificare în meseria de arhivar;
  • pachetul salarial și beneficiile vor fi pe măsura dorinței tale de a lucra și a te dezvolta, atât personal cât și profesional;
  • asigurăm transportul gratuit la locul de muncă.

CUM APLICI

Dacă îți place ce ai citit, aplică prin trimiterea unui CV cu poză și răspunsul la 2 întrebări.

1. Cu ce crezi că poți contribui la succesul Arhivatorului?
2. Cum crezi că te poate ajuta Arhivatorul să îți îndeplinești visul?

Trimite aceste informații prin email la personal@arhivatorul.ro sau completează formularul de mai jos, atașând CV-ul.