Povestea Arhivatorul
Din 2013, ne dedicăm furnizării de soluții personalizate prin intermediul primului concept din România de management integrat al documentelor, aplicând o soluție end-to-end în 4 pași:
- Arhivare fizică și depozitare
- Retro-digitizare și stocare
- Digitalizare companii
- Arhivare electronică și semnătură digitală
Descoperă Arhivatorul - Depozit de Siguranță
Află mai multe despre noi și echipa noastră urmărind acest video de prezentare.
Suntem parteneri dedicați și prieteni loiali ai arhivelor
Orice afacere lucrează cu hârtii, iar acestea sunt adesea de ordinul sutelor sau chiar a miilor. Eficientizarea activității unei companii începe tocmai de la acest aspect: managementul documentelor. Pentru acest lucru, noi avem soluția potrivită pentru tine!
CE NE RECOMANDĂ?
MULȚUMIȚI
Viziunea noastră este Zero Hârtii pe birouri!
Ne dorim o lume în care mediul de business și cel înconjurător să beneficieze de mai multă eficiență și sustenabilitate prin minimizarea și eliminarea hârtiei în favoarea soluțiilor digitale.
Misiunea noastră
Misiunea noastră este să oferim cu responsabilitate deplină soluții personalizate de arhivare a documentelor și digitalizare a proceselor de business.
Ne dedicăm în fiecare zi furnizării celor mai potrivite soluții și servicii pentru clienții noștri, reușind astfel să ușurăm și eficientizăm munca cu documentele și procesele interne de lucru.
CE NE DEFINEȘTE?
La baza soluțiilor și serviciilor Arhivatorul, stau întotdeauna valorile noastre
Facem lucrurile cu
pasiune
Punem suflet și devotament în sarcinile și activitățile pe care le avem de îndeplinit
Consolidăm încrederea în toate colaborările
Suntem preocupați de construirea relațiilor bazate pe încredere și consolidarea lor
Muncim la standarde
înalte
Ne dedicăm muncii pe care o realizăm prin profesionalism, performanță și eficiență
Suntem întotdeauna proactivi
Luăm inițiativă și ne asumăm responsabilitatea de a căuta soluții oricât de dificile sunt situațiile
Ne dezvoltăm și educăm continuu
Suntem conștienți de importanța evoluției, de aceea investim constant în creșterea și dezvoltarea membrilor echipei
Cui ne adresăm?
Tuturor companiilor care sunt în căutare de soluții de arhivare și gestionare a documentelor, precum și digitalizare a fluxurilor de lucru.
De asemenea, celor care își doresc să:
- Lucreze cu specialiști din domeniul arhivistic
- Eficientizeze munca cu documentele
- Elibereze spațiile afacerii pentru scopuri mai productive
- Optimizeze costurile de gestionare a arhivei
SERVICII DE ARHIVARE DOCUMENTE
Oferim soluții legale, 100% personalizate, pentru arhivarea documentelor ce constituie arhiva companiei tale. Deținem toate avizele şi autorizațiile de funcționare, prevăzute de legislația în vigoare, pentru următoarele servicii din domeniul arhivistic.
PROIECT NOMENCLATOR ARHIVISTIC
ARHIVARE DOCUMENTE
LOGISTICĂ ȘI TRANSPORT
ÎNDOSARIERE ȘI LEGĂTORIE
DISTRUGERE SECURIZATĂ
DEPOZITARE ȘI MANAGEMENT
SCANARE/RETRO-DIGITIZARE ARHIVĂ
ARHIVARE ELECTRONICĂ LEGALĂ
SEMNĂTURĂ ELECTRONICĂ
DIGITALIZARE COMPANII
EMITERE ADEVERINȚE ANGAJAȚI
EI AU ÎNCREDERE ÎN NOI
Clienți care au beneficiat de serviciile Arhivatorul
MIHAELA TUDOR
Wopfinger Transportbeton SRL
O companie de încredere cu angajați gata oricând să te ajute, să îți explice fiecare pas pe care trebuie să îl parcurgi. Recomand cu încredere!
MAGDALENA TOADER
SCG Smart Corporation Group
Întreaga echipă Arhivatorul ne-a oferit servicii de înalta calitate, promptitudine și profesionalism. Recomand celor care au nevoie de aceste servicii.
CORINA AGAFIU
INDUSTRIAL SOFTWARE
Foarte mulțumite de discuția inițială, preluarea documentelor și colaborarea post arhivare. Profesionalismul la el acasa. Mulțumim, ARHIVATORUL!
ABONEAZĂ-TE LA NEWSLETTER
Fii la curent cu informații relevante despre arhivarea documentelor si digitalizarea companiilor.