Blog

Dezvoltarea afacerii – 5 planuri pentru 2022
Data: 15.11.2021

Dezvoltarea afacerii – 5 planuri pentru 2022

Sfârșitul de an este etapa ideală de bilanț, dar și de orientare către viitor și planuri de dezvoltare. Noul an poate însemna noi oportunități pentru companii, atâta timp cât periodic se fac analize cu privire la drumul str

Arhivarea documentelor contabile – 7 lucruri despre depozitarea corectă a documentelor
Data: 21.10.2021

Arhivarea documentelor contabile – 7 lucruri despre depozitarea corectă a documentelor

Legea Arhivării documentelor, legea arhivelor 16/1996 precum și Normativul nr. 131/14.07.2020 privind caracteristicile tehnico-funcţionale ale spaţiilor şi echipamentelor de depozitare şi conservare a arhivelor aflate în administrarea creatori

Arhivarea documentelor – 4 sfaturi pentru succes în păstrarea securității datelor
Data: 13.09.2021

Arhivarea documentelor – 4 sfaturi pentru succes în păstrarea securității datelor

Arhivarea documentelor este, adesea, un proces amânat și neglijat, motivul constituindu-l lipsa de informații specifice domeniului arhivistic. Neglijarea arhivării poate duce la identificarea și consultarea dificilă a documentelor, care se trad

Ce este arhivarea electronică a documentelor – legislație și beneficii
Data: 09.02.2021

Ce este arhivarea electronică a documentelor – legislație și beneficii

Pe scurt, în articol: Despre arhivarea electronică,Legislația privind arhivarea electronică în România,Beneficiile arhivării electronice Despre arhivarea electronică. Evoluția rapidă a tehnologiei a schimbat lumea în care tră

Cum influențează pandemia afacerile?
Data: 27.03.2020

Cum influențează pandemia afacerile?

Trăim o irealitate de două săptămâni și ne dorim cu toții să ne întoarcem la realitatea cu care am fost învățați. Doar că ne vom întoarce, după această criză, la o cu totul altă realitate care se va numi realitatea

Ce trebuie să știi despre selecționarea documentelor?
Data: 13.02.2020

Ce trebuie să știi despre selecționarea documentelor?

Arhivarea documentelor este o obligație legală pentru diverse tipuri de entități: atât pentru companii, cât și asociații, însă documentele odată arhivate ciclul lor de viață nu se termină. Există situații în care se re