Ghid complet pentru arhivarea fizică și depozitarea documentelorAlina Țurcașianuarie 9, 2025Procesul esențial de arhivare fizică a documentelor într-o companie asigură organizarea și păstrarea acestora conform legis ... Citește acum
Ce este retro-digitizarea și cum poate ajuta companiile să-și gestioneze arhivele?Crișan Adeladecembrie 18, 2024Scanarea documentelor sau, altfel spus, retro-digitizarea arhivei, transformă gestionarea arhivelor fizice într-un proces dig ... Citește acum
Distrugerea securizată a documentelor: proceduri și importanța respectării lorCrișan Adeladecembrie 5, 2024Procedura de distrugere documente este un aspect esențial pentru orice companie, cu scopul de a asigura protecția datelor confi ... Citește acum
Îndosarierea documentelor: tehnici și echipamente pentru o organizare eficientăAlina Țurcașnoiembrie 27, 2024Îndosarierea documentelor este esențială pentru a păstra un flux de lucru ordonat și eficient. Fie că ești un antreprenor ... Citește acum
Digitalizarea companiilor: de la arhivare fizică la arhivare electronicăAlina Țurcașnoiembrie 6, 2024Pe măsură ce tot mai multe companii adoptă digitalizarea, arhivarea electronică devine indispensabilă pentru gestionarea efi ... Citește acum
Diferența dintre digitizare și digitalizare în procesele unei companiiCrișan Adelaoctombrie 22, 2024Diferența dintre digitizare și digitalizare este esențială pentru a înțelege cum să-ți optimizezi fluxurile de lucru și ... Citește acum
Arhiva electronică și semnătura digitală: pași esențiali pentru o afacere modernăAlina Țurcașseptembrie 26, 2024Pentru o afacere modernă, eficiența și rapiditatea sunt esențiale, iar două aspecte devin importante în acest sens: arhiva ... Citește acum
Tot ce trebuie să știi despre depozitarea arhivelor: soluții eficiente și sigureCrișan Adelaseptembrie 17, 2024Procesul de depozitare arhive poate deveni o provocare majoră pentru orice companie, indiferent de dimensiunea acesteia. Gestion ... Citește acum
Pașii esențiali pentru arhivarea și organizarea documentelorAlina Țurcașaugust 29, 2024Trebuie să recunoaștem că gestionarea documentelor nu este întotdeauna cea mai plăcută sarcină atunci când prioritățile ... Citește acum
Termene de păstrare a documentelor conform Legii Arhivelor NaționaleCrișan Adelaaugust 15, 2024Când vine vorba de gestionarea documentelor, respectarea termenelor legale este esențială pentru buna funcționare a afacerii ... Citește acum
Ce trebuie să știi despre selecționarea documentelor?Alina Țurcașmai 15, 2024Arhivarea documentelor este o obligație legală pentru diverse tipuri de entități: atât pentru companii, cât și asociații, ... Citește acum
Ce este arhivarea electronică a documentelor – legislație și beneficiiAlina Țurcașmai 15, 2024Pe scurt, în articol: Despre arhivarea electronică Legislația privind arhivarea electronică în România Beneficiile arhivăr ... Citește acum
Arhivarea documentelor – 4 sfaturi pentru succes în păstrarea securității datelorAlina Țurcașmai 15, 2024Arhivarea documentelor este, adesea, un proces amânat și neglijat, motivul constituindu-l lipsa de informații specifice domeni ... Citește acum
Arhivarea documentelor contabile – 7 lucruri despre depozitarea corectă a documentelorAlina Țurcașmai 15, 2024Legea Arhivării documentelor, legea arhivelor 16/1996 precum și Normativul nr. 131/14.07.2020 privind caracteristicile tehnico- ... Citește acum