Cine suntem

Povestea noastră

Arhivatorul - Povestea din spatele unei afaceri de succes

 

„Totul a început în 2013. Dețineam pe atunci o afacere în domeniul construcțiilor de care eram foarte mulțumit, chiar dacă ne aflam într-o fază mai degrabă de stagnare decât de creștere.

În vara acelui an, mă aflam într-o vacanță cu câțiva prieteni, când, la o masă, unul dintre ei a devenit foarte stresat. Tocmai fusese anunțat că urma să aibă un control din partea ANAF, lucru care a agitat întregul grup."

"În scurt timp, discutând cu toții la masă, ne-am dat seama că ne aflam cu toții în aceeași situație. Ulterior, am descoperit că toți cunoscuții mei se confruntau cu aceeași problemă, ceea ce m-a făcut să realizez că mă aflam față în față cu o adevărată oportunitate de business. 

Problema lui era că, deși avea toate documentele financiare în companie, acestea erau păstrate într-o magazie, deci îi lua foarte mult timp să le sorteze și să le pregătească pentru a fi prezentate inspectorilor. Ne povestea el cum o cunoștință de-a sa a primit o amendă în timpul unui control, dintr-o cauză similară - pentru că nu avusese arhiva de documente în ordine."


"Astfel a luat ființă Arhivatorul, o soluție gândită pentru a veni în întâmpinarea celor peste 80% dintre companii, la nivel național, care se confruntă cu aceeași problemă ca cea a prietenilor mei.

Am pus bazele unei echipe de experți în tehnologie avansată care să furnizeze sisteme profesionale la cheie, prin servicii de arhivare fizică și legătorie profesională, arhivare electronică și sisteme de management al documentelor, echipamente profesionale de distrugere a documentelor oficiale.

În doar doi ani, de la stadiul de idee, Arhivatorul înregistra o evoluție spectaculoasă: funcționa cu succes și era dotată cu cele mai performante tehnologii în domeniu.” - Florin Cuc, Președinte și fondator Arhivatorul

MISIUNE - VIZIUNE - VALORI

Contact

MISIUNEA AFACERII

  • Dezvoltăm continuu membrii echipei.
  • Inversăm fenomenul de degradare a naturii, prin investirea sumelor aferente distrugerii de documente,  In plantarea de copaci.
  • Implementăm soluții complete de business management prin care digitalizăm afacerile
  • Livrăm soluții personalizate de gestionare a documentelor 
Contact

VIZIUNEA AFACERII

  • Eficientizăm activitatea companiilor prin conceptul Zero Hârtii pe birouri și protejăm mediul înconjurator prin eliminarea risipei de hârtie.
Contact

INOVAȚIE

monitorizăm constant nevoile clienților și căutăm noutăți pentru a integra soluții inovative în portofoliul nostru de servicii

Contact

SIGURANȚĂ

acțiunile noastre sunt atent monitorizate prin proceduri foarte bine stabilite astfel încât prin profesionalismul nostru să arătăm siguranță deplină clienților

Contact

INTEGRITATE

 ne atingem obiectivele fără a face rabat de la cinste, probitate, onestitate și incoruptibilitate

Contact

RESPONSABILITATE

ne asumăm faptele și rezultatele acțiunilor noastre

Contact

RESPECT

purtăm o deosebită stimă, cinste și considerație față de colegi, clienți, furnizori și partenerii noștri

Contact

SUSTENABILITATE

răspundem nevoilor clienților noștri fără a compromite capacitatea generațiilor viitoare de a-și satisface propriile nevoi

Contact

EDUCAȚIE

acordăm o deosebită atenție învățatului în cadru organizat în vederea creșterii profesionalismului nostru

Contact

PROMPTITUDINE

rapizi și punctuali în execuția lucrurilor

Contact

PERSEVERENȚĂ

nu renunțăm, orice problemă o transformăm într-o oportunitate

Contact

COMUNICARE

ne exprimăm opinia politicos fără a-i judecă pe ceilalți, chiar dacă gândesc diferit de noi

valori

VALORI

Planuri de viitor

Progresul înseamnă învățare și dezvoltare continuă. În calitate de experți în managementul documentelor,  investim permanent în perfecționarea serviciilor noastre, prin monitorizarea activă a nevoilor prezente pe piață și prin integrarea de soluții inovatoare care să răspundă întocmai acestor necesități.

Obiective strategice ale afacerii:

Reorganizăm strategic afacerea până la finalul lui 2022, asigurând funcționarea ei după modele performante de business;

Oferim acoperire națională,  prin deschiderea a încă unui punct de lucru până la finalul lui 2022;

Creștem cifra de afaceri cu 500% în următorii patru ani, față de 2020;

Plantăm anual un număr de minim 1.000 de copaci;

Eficientizăm activitățile partenerilor noștri prin implementarea soluției ZERO HÂRTII - o soluție completă de tipul end-to-end.

Linii de business

O SOLUȚIE END-TO-END DE GESTIONARE A

DOCUMENTELOR ȘI DIGITALIZARE A COMPANIILOR ÎN 4 PAȘI

1.

ARHIVAREA FIZICĂ ȘI DEPOZITAREA DOCUMENTELOR



  • Sortăm, ordonăm, inventariem și păstrăm documentele în cutii de arhivare

  • Depozităm și identificăm prin intermediul unor coduri de bare unice/ utilizând coduri de bare unice

  • Livrăm documentele la sediul clientului în maximum 24 ore

  • Distrugem documentele cu termen de păstrare depășit, conform cerinţelor legale


2.

RETRO-DIGITIZAREA ARHIVEI ȘI STOCAREA DOCUMENTELOR SCANATE



  • Scanăm, OCR-izăm și indexăm documentele

  • Importăm și stocăm informația digitizată pe servere securizate

  • Definim roluri și drepturi de acces cu user și parolă

  • Facilităm accesul securizat în aplicația web-based, indiferent de dispozitivul folosit sau de locația utilizatorilor


3.

DIGITALIZAREA COMPANIILOR PRIN SOLUȚII DE BUSINESS MANAGEMENT



  • Soluția de software Arhivatorul by CBMS cuprinde module pentru toate departamentele companiei tale

  • Integrăm soluția de software cu sistemele IT utilizate în cadrul companiei 

  • Analizăm procese și automatizăm fluxuri de lucru pentu actvitățiile specifice companiei tale 

  • Definim roluri, drepturi de acces și permisiuni în cadrul fluxurilor de lucru 

  • Facilităm accesul securizat indiferent de locația utilizatorilor 

  • Setăm emiterea de rapoarte pe proiecte și tipuri de activități 


4.

SEMNĂTURĂ DIGITALĂ ȘI ARHIVĂ ELECTRONICĂ LEGALĂ



  • Semnătură electronică: calificată, avansată și simplă 

  • Indferent de numărul de semnatari, acțiunea este rapidă și sigură 

  • Detectează orice modificare ulterioară a datelor din documentele semnate electronic 

  • Semnătura calificată este echivalentă cu semnătura olografă și din punct de vedere juridic 

  • Documentele semnate electronic se salvează automat în spații de stocare securizate și autorizate conform Legii 135/2007 privind Arhivarea Electronică și Ordinul MCSI 493/2009 


Poza noua

ZERO HÂRTII
PE BIROURI!