Semnatura Electronica

Semnătură electronică calificată

Ai nevoie de o semnătură electronică pentru eficientizarea schimbului de documente la nivel intern și extern? Specialiștii Arhivatorul îți propun să apelezi la o semnătură digitală, ideală pentru transmiterea corespondenței cu valoare formală (administrativă) și juridică.

Semnătura digitală oferită de Arhivatorul prezintă un nivel înalt de securitate, fiind obținută pe baza unui sistem digital care permite identificarea ușoară și fără echivoc a semnatarului.

Semnătura electronică se realizează cu ajutorul unei platforme de încredere, cu o interfață intuitivă și prietenoasă cu utilizatorul, prin intermediul unor fluxuri de semnare particularizate.

SECURITATE

în gestionarea documentelor

EFICIENȚĂ

în desfășurarea operațiunilor

Lasă în mâinile noastre ce nu mai poți gestiona tu

Contacteză-ne pentru a discuta mai multe detalii și vom găsi împreună cele mai potrivite soluții pentru arhiva companiei tale.

Tipuri de semnătură electronică

Soluțiile Arhivatorul includ trei tipuri de semnătură electronică, conform Regulamentului eIDAS(910/2014), fiecare dintre acestea fiind recomandată în funcție de profilul afacerii, dar și de nevoi specifice. Dacă nu ești sigur ce tip de semnătură electronică ți se potrivește, specialiștii noștri sunt pregătiți să te ghideze pentru a alege cea mai bună variantă, specifică nevoilor tale specifice. 

semnatura electronica calificata

Semnătură electronică calificată

  • are valoare juridică (poate înlocui semnătura olografă) și este non-repudiabilă.
  • necesită identificarea utilizatorului.
  • utilizare în documentele și acordurile oficiale între persoane fizice, societăți comerciale și instituții.
  • nivel de încredere și securitate crescut.

Semnătură digitală avansată

  • are un nivel mediu de încredere.
  • necesită identificarea utilizatorului.
  • utilizare în fluxurile interne ale companiilor.
  • nivel de încredere și securitate suficient de mare pentru documente administrative.
semnatura digitala avansata
semnatura electronica simpla

Semnătură electronică simplă

  • nu are valoare juridică.
  • nu necesită identificarea utilizatorului.
  • utilizare pentru documentele cu grad scăzut de risc (procese verbale, note de comandă).
  • nivel scăzut de încredere.

AVANTAJELE COLABORĂRII

Ce beneficii vei obține dacă alegi semnătura electronică emisă de Arhivatorul?

Eficiență sporită

Viteză operațională

Flexibilitate

Reducerea costurilor

SEMNĂTURĂ ELECTRONICĂ ÎN 4 PAȘI

Descoperă etapele procesului de obținere a unei semnături electronice

Pasul #1 – Solicitare semnătură digitală online

Solicitați eliberarea unei semnături electronice, completând formularul de aici.

Pasul #2 – Consultanță de specialitate

Specialiștii Arhivatorul vor intra în contact cu tine pentru a stabili împreună tipul de semnătură dorit (semnătură electronică calificată, avansată sau simplă).

Pasul #3 – Emiterea certificatului ales

Alegi metoda de identificare a semnatarului: fie identificare video la distanță (din fața ecranului, nu necesită deplasare), fie la un reprezentant al companiei sau la un notariat. Primești link-ul și codul unic pentru activarea semnăturii digitale și pentru setarea parolei.

Pasul #4 – Înregistrarea pe platformă

Configurăm platforma în funcție de cerințele tale și îți oferim acces securizat pentru semnarea digitală a documentelor, prin intermediul unor fluxuri de semnare particularizate. Setăm permisiuni de acces pentru utilizatori, dublate de sistemul de auditare ce poate urmări și stoca toate fluxurile de lucru realizate în cadrul platformei.

Pentru noi, arhivele nu sunt o problemă

Intră în contact cu unul dintre consultanții noștri arhivistici și împreună vom găsi cele mai bune soluții pentru arhivarea și gestionarea documentelor companiei tale!

Solicită EVALUARE GRATUITĂ a arhivei!

ATENȚIE!!! Dacă veți completa acest formular pentru solicitarea unei adeverințe, cererea nu va putea fi procesată.

Pentru adeverințe, formularul de contact este AICI.

Completează aici și vei fi contactat de un consultant:
Care sunt serviciile de care ai nevoie pentru compania ta?

EI AU ÎNCREDERE ÎN NOI

Clienți care au beneficiat de serviciile Arhivatorul

MIHAELA TUDOR

Wopfinger Transportbeton SRL

O companie de încredere cu angajați gata oricând să te ajute, să îți explice fiecare pas pe care trebuie să îl parcurgi. Recomand cu încredere!

MAGDALENA TOADER

SCG Smart Corporation Group

Întreaga echipă Arhivatorul ne-a oferit servicii de înalta calitate, promptitudine și profesionalism. Recomand celor care au nevoie de aceste servicii.

CORINA AGAFIU

INDUSTRIAL SOFTWARE

Foarte mulțumite de discuția inițială, preluarea documentelor și colaborarea post arhivare. Profesionalismul la el acasa. Mulțumim, ARHIVATORUL!

Ești în căutarea altor soluții de arhivare documente?

Descoperă și celelalte servicii pe care le oferim: